1.09.2007

Visayan Folk song-Ikaduhang Bathala(with chords)

Ikaduhang Bathala


Intro:

Bm A
Gisimba gihalaran sa kanunay
G
Sa imong kabuotan
F#
Sa adlawng tanan
Bm A
Kay ikaw, ikaw da ang bathala
G F#
Nga akong ginaludhan sa adlawng tanan


Chorus:
Bm Em F# Bm
Gikatug-an ko na kanimo ang tanan
Am B7 Em
Nahigugma ako ug kanimo da
G C#7 Bm
Inay sagupon mo kining gibati ko
C#7 F#
Mipahiyum ka lang ug mipahilayo
Bm
Kon daw sa kasingkasing mo
Em
May dapit man ako
F# Bm
Pakitaag kahayag ang mga pangako ko
B7 Em
Limsi'g pagbati limsi'g kaluoy
C#7 F#
Nga makagpahid sa mga luha mo
Bm
Kon ugaling sa gugma mo
Em
Kay katahap ka man
F#
Pad-a sa panumduman mo
B7
Pad-a na ang tanan
Em G Bm
Ayaw kalimot, ayaw pinangga
G F# B F# Bm
Ika-duha ko ikaw nga bathala . . .

back to Filipino Folk Songs


Technorati tags:
, ,,,
,,,,
,, ,
,, ,
,

No comments: